שולחנות עבודה כשירות - DaaS​

שולחנות עבודה וירטואליים המובילים בשוק

שולחנות עבודה כשירות

שולחנות עבודה
 כשירות

זמינות סביבת עבודה מכל מקום

שולחנות עבודה כשירות – "DESKTOP AS A SERVICE" הוא שירות המאפשר זמינות סביבת עבודה מכל מקום באופן מהיר ונוח, בחיבור מאובטח. טריו מובילה בפתרון זה, על בסיס שרתים מהירים במיוחד הכוללים דיסקים SSD כסטנדרט. השירות מסופק במחיר חודשי קבוע הכולל רישיון לשרת Windows ולחיבורי טרמינל (RDP).

גישה לשרתי קבצים בענן בגישה ישירה

השירות מותאם בעיקר לעסקים מרובי סניפים, או לכאלה שמעוניינים לחסוך את עלות השרת המקומי ועלות התמיכה החודשית. השירות מאפשר גישה לשרתי קבצים בענן בגישה ישירה או דרך RDP. לקוחות רבים מפעילים באופן זה אפליקציות כדוגמת SAP, חשבשבת, בינה, קריאטיב ,PRIORITY בהצלחה רבה.

מפרט שרת סטנדרטי

שאלות ותשובות

לחברות המעונינות להעביר את השרת שלהם לענן ולחסוך עלויות. תחזוקה, או כאלה הצריכות פתרון גישה מכמה סניפים מרוחקים לאותה סביבית מחשוב. לחברות היי-טק שמעונינות לחסוך בכוח אדם יקר, ולקבל סביבת פיתוח מהירה ואמינה בענן. לבתי תוכנה המעוניינים לספק את התוכנה שלהם כשירות בענן.

השרתים שלנו, התקשורת, רוחב הפס – הכול נבנה על מנת לאפשר ביצועים מקסימליים ללקוח. השרתים מנוטרים על בסיס קבוע. במקרים בהם מזוהה בעיית ביצועים, צוות התמיכה ערוך לתת מענה מיידי בכל מקרה. טריו מאפשרת תקופת ניסיון ללא כל התחייבות, ובמקרה בו הלקוח מעוניין להפסיק את השירות, ניתן לקבל את קבצי המכונה הוירטואלית.

אך אני יודע כמה יעלה השרות?